فراخوان همکاری در تاسیس واحد مدیریت مورد درمان و کاهش آسیب معتادان بی بضاعت

اداره کل بهزیستی استان قم در نظر دارد مجوز فعالیت ذیل را با شرایط ذکر شده به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. علاقه مندان میتوانند تا تاریخ 27/07/1401 تقاضای خود را در سامانه center.behzisti.net ثبت نمایند یا درخواست کتبی خود را بصورت حضوری به معاونت امور توسعه پیشگیری ارائه نمایند.

اداره کل بهزیستی استان قم در نظر دارد مجوز فعالیت ذیل را با شرایط ذکر شده به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. علاقه مندان میتوانند تا تاریخ 1401/07/27تقاضای خود را در سامانه center.behzisti.net ثبت نمایند یا درخواست کتبی  خود را بصورت حضوری به معاونت امور توسعه پیشگیری ارائه نمایند.   

عنوان فعالیت:

تاسیس واحد مدیریت مورد درمان و کاهش آسیب معتادان بی بضاعت

شرایط:

1-کلیه افراد حقیقی و حقوقی دارای پروانه فعالیت یا پروانه تاسیس از سازمان بهزیستی مرتبط با اهداف و وظایف دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد میتوانند متقاضی ایجاد واحد مدیریت مورد باشد.

2-تامین فضای فیزیکی مطابق دستور العمل مربوطه

علاقه مندان به فعالیت در این زمینه در صورت سوال پیرامون این مورد میتوانند با شماره 377777731 داخلی 227 و 249 تماس گیرند یا بصورت حضوری به اداره کل بهزیستی استان قم واقع در بلوار 75 متری عمار یاسر بلوار تعاون سایت مجتمع ادارات استان قم مراجعه نمایند.

کد خبر 66545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد